Bentayga Hybrid

З огляду на той факт, що значна частина таких автомобілів купується у великих містах за кордоном і зазвичай використовується для поїздок на роботу.

Цей конкретний гібрид Bentayga Hybrid був побудований в єдиному екземплярі для покупця з Китаю. Він був пофарбований у темно-смарагдовий колір під назвою Viridian - традиційний китайський відтінок - колір, спочатку створений для концепту EXP 10 Speed ​​6.

«У китайській культурі зелений колір уособлює чистоту, відродження, надію, гармонію і зростання. Це стало стимулом для Bentley Mulliner при створенні унікального автомобіля», - каже автовиробник. «Темно-зелений колір відображає природу і надає фундаментальну заспокійливу дію. до безтурботності, властивою безшумному електромобілю Bentayga Hybrid. Крім того, замовлені відтінки зеленого були натхненні британською сільською місцевістю, зокрема Озерним краєм»

Усередині Bentayga була обрана шкіра Cumbrian Green з контрастним рядком і тим же темно-зеленим шпоном роял, а Mulliner також створив сріблясту металеву накладку для передньої панелі з боку пасажира з геометричним ромбоподібним дизайном, натхненним концепт-каром EXP 100 GT. Колір Viridian поширюється на кожну центральну спицю 22-дюймових колісних дисків Mulliner.

«Щоб контрастувати з інтер'єром Cumbrian Green, Bentley Mulliner додав білі акценти по всьому автомобілю, щоб підкреслити плавність і гарно оформлені лінії Bentayga Hybrid», - каже автовиробник. «Використовуючи контрастне килимове плетіння й контрастн на сидіннях, Bentley Mulliner підсилює безтурботність і глибину інтер'єру. Процес ручної вишивки кабіни Bentayga займає 44 години у одного майстра. Унікальна нитка була розроблена для забезпечення максимальної міцності і використовує спеціальні барвники, щоб зберегти свій колір на протязі всього терміну служби автомобіля.

Що стосується трансмісії, Bentayga Hybrid оснащений 3,0-літровим двигуном V6 з подвійним турбонаддувом в парі з електродвигуном, який може похвалитися комбінованою потужністю 443 к.с. і обертовим моментом 700 Нм, що підходить для розгону від 0 до 97км за годину за 5,2 секунди, а максимальна швидкість складає 255 км на годину.

Якщо цей рецепт звучить знайомо, це тому, що він виходить з глибоких полиць трансмісії Volkswagen AG, зокрема з лінійки Audi, де 3,0-літровий двигун TFSI з турбонаддувом в парі з електродвигуном видає рівно 443 л.с. Можливо, ви читали про його використання в нинішньому седані Audi A8 TFSI e, де він оснащений акумуляторною батареєю на 14,1 кВтг і двигуном, розташованим в перетворювачі крутного моменту восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Та ж система використовується і в Bentayga Hybrid. Серед іншого, A8 TFSI e пропонує запас ходу на 28 км і розрахований на 54 MPGe, але Bentley вичавив зайвий км для електричного діапазону Bentayga Hybrid, який дорівнює 29 км.

Цей Bentayga зі специфікацією Mulliner може бути одиничним екземпляром, який продемонструють через кілька днів в автосалоні в Шанхаї, але сам Bentayga PHEV в значній мірі є виробничим варіантом, який пропонується з 2019 року.

Чи повинен Bentley виробляти електромобіль Bentayga?