Infiniti доставив QX55 мені через закритий причіп (належним чином буксируваний позаду QX80), і це розвантажувальне видовище було не останнім разом, коли спостерігачі дивились на червоний позашляховик Fastback. Не можна заперечувати, що це приваблива техніка, що має більш агресивний бампер і решітку спереду та нову лінію даху із задньої стійки А. Нарізане лобове скло та агресивно згрібаний хвіст відрізняють QX55 від подібних розмірів BMW X4 та Mercedes-Benz GLC Coupe, допомагаючи йому виглядати менш як черепаха, а більше як законне "купе".

Перед виглядає дуже схожим на QX50 - капот створює цікаву тінь над махливими передніми крилами, а підсвітленні фари виглядають ще краще на QX55, відповідаючи специфічним для моделі заднім ліхтарям. Задні опори позбавляються форми півмісяця, яка була на кожному сучасному Infiniti з 2013 року JX35, замість цього нагадуючи напівкруглі віконні отвори першого та другого покоління FX. Однак ці спортивні кросовери мали переважно рівну лінію даху над задніми сидіннями, тоді як QX55 агресивно схиляється до заднього спойлера.

Відстань

На жаль, ця низька стеля впливає на простір усередині. Найбільше страждають пасажири ззаду - лише 36,9 дюймів запасу простору порівняно з 39,9 дюймами переднього ряду - QX50 має 40,0 і 38,4 дюйма відповідно. Infiniti також гірше, ніж його німецькі конкуренти - X4 має 37,5 дюймів вільного простору, а GLC Coupe - 38,3 дюйма. І на жаль, QX55 настільки щільний, наскільки свідчать його цифри. Вузьке відкривання задніх дверей і я не міг знайти достатньо місця для своєї 6-футової рами, навіть не маючи стандартного розсувного та відкидного заднього сидіння.

Підтримуючі передні сидіння набагато зручніші, з простором для ніг 39,6 дюймів та легшим в’їздом. Хоча як BMW, так і Mercedes пропонують більше місця для голови та ніг спереду, ви, мабуть, не потребуєте додаткового простору, якщо не зростете більше 6 футів. QX55 також добре справляється з іншими вимірами, пропонуючи 38,7 дюймів заднього місця для ніг та 26,9 кубічних футів вантажного простору з піднятими задніми сидіннями. Задній простір для ніг великий, тому діти ззаду будуть менше здатні бити ногами ваше місце.

Чудова напіванілінова шкіра є стандартною, як і передні сидіння з підігрівом та вентиляцією. Підлокітники та конструкція, схожа на стовп на стороні пасажира, добре прокладені, але решта консолі - включаючи опору для колін на стороні водія - це жорсткий дешевий пластик. І кожен шматок дерев’яної обробки на приладовій панелі та дверних панелях має дещо іншу обробку (проблема, про яку ми вже зазначали в QX50), з нерівними зазорами, що виникають під час їзди. Деякі з цих проблем можуть бути аномальними аномаліями перед виробництвом, але твердий пластик майже не врахований. Так само, як і нестабільний перемикач перемикання передач.

Розділений фокус

Як і QX50, 2022 QX55 оснащений 2,0-літровим рядним чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом із змінною компресією, поєднаним з безступінчастою трансмісією. Маючи 268 кінських сил, майже завжди достатньо тяги для швидкого повороту ліворуч або обгону по трасі - і варіатор добре справляється із здогадуванням, яку поведінку очікує водій від нього. Однак він не застрахований від динаміки "гумової стрічки", і це головний провал у транспортному засобі, який повинен викликати дух FX.

До розчарування додає стандартна передньо-упереджена повнопривідна система, на відміну від заднього приводу оригінального кросовера Nissan fastback. Двигун також звучить досить грубо і нерафіновано. Тим не менше, QX55 все ще піддається деяким викрутасним дорогам, з підвіскою, яка контролює рухи кузова, але при цьому підтримує зручну для автостради їзду. Хоча лише трохи перенастроєно з QX50, апаратне забезпечення готове трохи пограти, якщо ви готові.

Переключення динамічного селектора в спортивний режим надає дроселю трохи додаткового обертання, трансмісія вибирає вищі оберти, щоб турбокомпресор витримувався, а рульове управління стає помітно важчим (хоча і не більш комунікативним). Швидка їзда по звилистій дорозі порівняно без драматизму. Це не автомобіль BMW M, але Infiniti набагато веселіший, ніж будь-що, що має CVT. Він протистоїть недоуправлінню до останньої секунди, перш ніж відступити в якийсь безпечний, керований поштовх у перед. Навіть на хвилястому покритті QX55 справляється.

Однак в екологічному режимі маленький Infiniti робить все можливе, щоб запобігти надмірному споживанню, починаючи з педалі дросельної заслінки, яка насправді жорсткіша і важча для натискання. Як результат, двигун працює частіше в режимі високого стиснення та низького тиску, що забезпечує вражаючу економію палива під час тривалих поїздок. Притуплена реакція дросельної заслінки дратує, але натискання на педаль призводить до тієї ж вихідної потужності, що і в будь-якому іншому режимі приводу. Чи вам сподобається використовувати більш притуплений, більш економний еко-режим - це справа особистих уподобань, але все одно приємно, що Infiniti налаштовує свої налаштування приводу відчутно різними один від одного.

Краще жити завдяки науці

Infiniti не бере додаткової плати за активні технології безпеки, такі як автоматичне екстрене гальмування (спереду та ззаду) та контроль сліпих зон. Однак система ProPilot Assist, яка включає адаптивний круїз-контроль, центрування смуги руху та систему допомоги при рульовому керуванні, доступна лише як опція для середнього рівня Essential або стандартна для Sensory. Як протестовано, ProPilot працює тут також добре, як і в будь-якому з інших продуктів Nissan або Infiniti, зберігаючи QX55 на рівній відстані від інших автомобілів та від розмітки смуги руху. Моєю єдиною скаргою був бурхливий звуковий сигнал, який супроводжував кожну зміну смуги руху, вказуючи, коли допомога в рульовому керуванні знову активувалася.

Інформаційно-розважальна система InTouch з розділеним сенсорним екраном Infiniti спочатку громіздка, але стає досить інтуїтивною за кілька хвилин. Верхній 8,0-дюймовий екран відображає або вбудовану навігацію, або Apple CarPlay / Android Auto (бездротовий або дротовий), і він гідно реагує на сенсорні входи або контролер, встановлений на консолі. 7,0-дюймовий нижній екран служить радіо- та медіа-тюнером, модулем клімат-контролю та навігаційним входом; він також регулює налаштування автомобіля. Новий Rogue має кращий дисплей та меню.

Проте не можна заперечувати звукову систему, принаймні в моделях Essential та Sensory. З 16 динаміками, розкиданими по салону, аудіосистема Bose Performance Series звучить чудово, роблячи так, що навіть стиснене супутникове радіо звучить багатше і менш тонке. А якісніші аудіофайли ще краще.

Вартість

Початковий рівень комплектації Luxe коштує 46 500 доларів і стандартно поставляється з повним приводом, на 8 550 доларів більше, ніж з передньопривідним QX50, або на 6550 доларів більше, ніж з повнопривідним. Це багато додаткових грошей за транспортний засіб, який є менш практичним і не спортивнішим. Однак і BMW X4 xDrive 30i за 51 600 доларів, або Mercedes-Benz GLC 300 Coupe за 51 650 доларів коштують дорожче.

QX55 Sensory, на якому я їздив, починається з $57 050, на 5050 доларів більше, ніж аналогічний QX50. Червоний колір тестового авто є опцією і коштує 900 долларів, що підводить суму до 58 975 доларів. BMW X4, обладнаний подібним чином - металева фарба, вдосконалена технологія допомоги водієві, шкіра та деякі додаткові засоби - коштуватиме 60 095 доларів. GLC 300 Coupe складе 60 585 доларів. Заощаджуючи витрати щонайменше 1100 доларів у порівнянні з німцями, прекрасний QX55 має певний сенс для тих хто не потребують рефлексів заднього приводу і не турбуються про просторові компроміси, яких вимагає ця стильна автівка.