z

Тож я возився з обертовим дисплеєм престо на Bentley Flying Spur V8 2021 року, коли подруга і точний водій Сара Фейрфілд пролетіла повз мою явку на своєму купе Sepang Bronze BMW Z4 M. Швидше, ніж можна сказати, “несправедливий недолік”, я забив накатаний перемикач передач у положення D (і знову для спортивного режиму), закрутив перемикач режимів приводу на Sport і рвонув ручне зшите рульове колесо до каліброваного хвоста автомобіля М. Ціль отримана.

Z4 M був побудований для вузьких поворотів, а Сара - водій рок-зірка. Але мій п'ятимісний кінь просочився не менше ніж за 15 років розробки з того часу, як Continental Flying Spur зазнав краху на розкішній сцені в 2005 році. Коли в 2006 році "бімер" Сари зійшов з конвеєра, Bentley пройшов лише три роки свого VW- підживленого ренесансу; з моменту дебюту третього покоління Spur у 2019 році, цей автомобіль перетворився на майже невпізнанну форму своєї оригінальної особистості.

Яка різниця в 14 років

З тих початків 2000-х років Spur третього покоління взяв на себе платформу MSB, якою користується Porsche Panamera. Останній Bentley є ще пишніше, ніж будь-коли, з обширними розмірами. Глибоко вирізані лінії характеру, значний слід і задумливі вигини все ще викликають частину тієї величі старого світу. Однак це не зовсім заповнює порожнечу, яку залишила Велика Дама, яка була в шість разів рідше Spur до того як він був призупинений.

Пакет Blackline Specification від нашого тестера (4785 доларів) модернізує зовнішній вигляд, обмінюючи блискучим металом та пластиком неприховано затемнені акценти; ще за $4910 затьмарює висувний талісман Flying B. Салон отримує безліч розкішних модернізацій, таких як поворотний дисплей (6425 доларів). Ці варіанти, які включають безліч шкіри, шпону та обробки, мають масу асортименту, що салон відчуває себе настільки ж природним в атмосфері вітальні 19 століття, як і в мінімалістичній естетиці середини століття. Волоський горіх? Вуглецеве волокно? Настрій і вигляд - різноманітний.

542 кінські сили V8 і крутний момент 770Нм збліднуть проти 12-циліндрових 626 поні та 900Нм, але є тонкий гул V8, що протиставляє моторошну безшовність W12.

Хоча він претендує на 5,1 дюйма довшою колісною базою, ніж його попередник, на цей раз W12 додає 83 кілограми ваги. V8 легше на 220 фунтів ніж 12-циліндровий двигун, опускаючи якірний мотор човна для більш збалансованої установки. Подальша допомога у маневреності - доступна 48-вольтова система активної підвіски та чотириколісне рульове управління (7 730 доларів США), необхідні, якщо ви живете де-небудь не з дуже добрими дорогами, або зовсім без них. Але справа не в усім.

542 кінські сили V8 і крутний момент 770 ньютонів збліднуть проти 12-циліндрових 626 к.с., але є тонкий гул V8, що протиставляє моторошну безшовність W12. У спортивному режимі, з більш яскравим вихлопом, V8 Spur стає більш спокійним - і, отже, швидше відчуття, ніж його 4,0-секундний пробіг до 60 миль на годину. Звинувачуйте (або зараховуйте) тактику сенсорної депривації W12 за усунення певної драми, проте його результат 3,6 с. Варто того, що сенсорний відгук V8 ще більш виражений у спортивному купе Continental GT.

Під тиском

Повернемось до погоні: відчуття всередині салону менш драматичне, ніж можна було очікувати. Немає дефіциту потужності під рукою для прямого моменту, і немає жодної причини натиснути на 8-ступінчасті перемикачі передач з подвійним зчепленням у спортивному режимі, оскільки перемикання передач відбувається швидко, плавно та належним чином. Активна підвіска підтримує надзвичайну кількість контролю над кузовом, і достатньо відчуття рульового управління, щоб точно продемонструвати, як ті величезні 275-міліметрові Pirellis впираються в бруківку.

І все ж, незважаючи на всі технології, якось щось відчувалося відсутнім; Spur просто не вкопався зовсім не так, як я сподівався, особливо, якщо порівнювати з більшою, важчою моделлю W12. Мені вдалося переслідувати бімер - це не малий подвиг - але я не міг чіплятися за його бампер зовсім не так, як очікував. Пізніше я перевірив бортову систему контролю тиску в шинах, і показання показали проблему: вона була відкалібрована на 21-дюймові колеса, і мій тестер катався на 22-х. Повернення комп’ютера до правильного діаметру виявило дивовижний дефіцит 10-12 фунтів на квадратний дюйм на кут, достатній для того, щоб вивести управління з ладу.

Правильний тиск в шинах це як викинувши з багажника 500 фунтів, знов повертаємо Spur почуття атлетизму, привабливості та приклеєності до дороги.

В інтересах науки (завжди!) Я скинув покришки і через кілька днів знову відвідав гору, щоб вирішити ті самі каньйони подібним темпом. Різниця була відчутною під час першого повороту керма: чіткий відгук, прогресивний в’їзд та надійний вихід - все це пов’язано для отримання більш інтуїтивної динаміки.

Незважаючи на вдосконалення, Spur все ще є великим довгим седаном, який вимагає неабиякої уваги до суєти. Але він рухається способами, які кидають виклик його напрузі, особливо коли водій вірить у системи, які координують ці фізичні подвиги. Чотириколісне рульове управління, спортивне налаштування на регуляторі стійкості, активна технологія захисту від развороту - вони змовляються забезпечити рівень ефективності, який був неможливим з попередньою моделлю. Єдиною слабкою ланкою під час каньйону зараз були гальма, які могли б використати більше початкового клювання.

Плюшеві гальма можна пояснити надзвичайними вимогами, що пред'являються до них. Але також, давайте будемо реалістами. Шанси Flying Spur побити автомобіль BMW M через каньйони такі ж імовірні, як і знайти його на курсі автокросу, тобто, малоймовірно.

Будучи Bentley

Охолоджуючи гальма та виїжджаючи на шосе, Flying Spur розслабляється і стає більш витонченим, спокійним. І тут він засяяв, ковтаючи довгі простори дороги і змушуючи пасажирів відчувати, що години в салоні нічого страшного, адже, хто ж може поскаржитися на тишу, яку перебиває вишукана звукова система Naim з 19 динаміками (8 880 доларів), або на холодильник кулер для пляшок (2415 доларів) поруч, щоб втамувати спрагу? Одна законна скарга на один недолік: На відміну від постійно працюючих масажерів Rolls-Royce, таймаут у Bentley спрацьовує приблизно через 12 хвилин, змушуючи пасажира натисніть кнопку, щоб відновити масаж.

Більш релевантно, одна суттєва розбіжність між Bentley Flying Spur та Rolls-Royce Ghost полягає в тому, як останній обробляє вибоїни з невеликою кількістю ізоляції, легко вбираючи нерівності. Однак Roller не може скласти конкуренцію спортивному автомобілю Bentley, як керування на звилистих дорогах. Незважаючи на те, що його характеристики на поворотах значно покращились за останню ітерацію, міцність Rolls залишається м'якість, а не фокус на водія. V12 Ghostя, також стартує більш ніж на 100 тис. Доларів вище MSRP V8 Spur.

Що стосується родини Flying Spur, то чого не вистачає V8 у порівнянні з суперпотужним W12, він компенсує на свій розсуд. Окрім невеликих знаків V8 за передніми колесами та вихлопних труб у формі восьми, V8 майже візуально ідентичний своєму 12-циліндровому колезі, який коштує дорожче на 22 200 доларів. Навіть комбіновані цифри пробігу EPA складають лише 2 милі на галон на відстань. Але у світі, де спеціальна фарба коштує 13 625 доларів, а так звана специфікація водіння Mulliner коштує 13 160 доларів, чи має розрив 22 тисячі доларів у трансмісіях якісь наслідки? Не зовсім. Наш тестер, який мав 73185 доларів США в опціонах, склав вагомий олл-ін на 271 910 доларів.

З одного боку, виразний V8 звертається до ентузіастів, які жадають седанів, що видають себе за спортивні автомобілі; він просто більш інтерактивний, ніж вишуканий W12. Однак кількість камер згоряння W12 є вершиною розширеної традиції будівництва двигунів, яка помре, коли Bentley виконає свою обіцянку скасувати бензин та прийняти електрифікацію до 2030 року.