Оригінальний GLA-Class виглядав як здивований хетчбек в високих черевиках. На цей раз суть та ж - GLA-Class другого покоління як і раніше в основному хетчбек з підйомним комплектом - але я гадаю, що зовнішній вигляд більш цілісний. Широко розкриті очі замінені на щось більш обтічне, але я думаю, що GLA45 найкраще виглядає ззаду, де короткий звис і всюдисущі чотирьохсекційні вихлопні патрубки AMG створюють деяку агресивну естетику.

Інтер'єр GLA більше не здається жахливо дешевим. Немає ніякого крихітного екрану, плаваючого поверх звіринця застарілих кнопок; замість цього все встановлено гарно і низько, і запозиченно безліч різних елементів дизайну у більших і дорогих моделей Mercedes означає, що інтер'єр здається набагато ціннішим, ніж раніше, навіть не дивлячись на те, що приладова панель все ще покрита плямистим вінілом, і є ще кілька примірників жорсткого пластика розкиданого всюди. Будучи AMG, я не здивований, побачивши вуглецеве волокно на передній панелі і дверних панелях, але, на щастя, його не так багато, щоб я відчував себе так, ніби прямую в Hot Import Nights. З'єднайте його з деякими додатковими штрихами, такими як справжній метал на опціонально рульовому колесі, обтягнутому шкірою наппа (400 доларів США), і у вас буде досить гарне місце, щоб провести деякий час.

Маленькі автомобілі повинні приділяти пріоритетну увагу функціям, оскільки навколо не так багато зайвого місця. В цьому випадку Mercedes-AMG GLA45 2021 року має солідну внутрішню упаковку з досить глибоким відсіком під підлокітником, великими дверними кишенями і великим лотком для зберігання перед тримачами для склянок. Дах кросовера досить плоский, що означає, що пасажири заднього ряду мають багато місця, і він здається набагато більш повітряним, коли до нього додається панорамний скляний дах за 1500 доларів. Варіанти зберігання на задньому сидінні обмежені, так як середнє сидіння не перетворюється в складаний підлокітник (якщо ви не сплачуєте 360 доларів за привілей), а дверні кишені трохи малі, але люди ззаду дійсно отримують вантажні сітки спереду. Спинки сидінь разом з двома портами USB-C і двоконтактний розеткою на 115 В, що приємно. Однак, незважаючи на те, що це хетчбек, вантажний простір обсягом 15,4 кубічних фута блідне у порівнянні з Volvo XC40 (20,7), Audi Q3 (23,7) і BMW X1 (27,1).

Під капотом GLA45 знаходиться одне з моїх улюблених чудес автомобільної інженерії: двигун M139. Цей високопродуктивний 2,0-літровий двигун I4 з турбонаддувом, здатний розвивати потужність більше 400 кінських сил. Побудований у власному високотехнологічному куточку моторного заводу Mercedes-AMG в Аффальтербасі і заслуговує такого королівського звернення. У той час як шум коливається десь між «сердитим вуликом» і «нервовою сільськогосподарською технікою», 382 к.с. і 480Нм обертального моменту, які цей двигун забезпечує в GLA45.

Це теж дивний двигун, тут відбувається трохи старої школи Honda VTEC, тому що M139 любить оберти. Він буде працювати між 4000 і 7000 об / хв протягом всього дня, створюючи більше потужності ніж може витримати будь-яке інше Мічиганського шосе. Однак восьмиступінчаста автоматична трансмісія з подвійним зчепленням GLA45 влучила в ціль; в той час як він забезпечує майже миттєві перемикання (і невелику додаткову площу вихлопної труби) при великому навантаженні, він не дуже плавний на більш низьких швидкостях. Якщо ви дасте йому трохи більше газу, ніж потрібно, особливо коли активована система стоп-старт, він з брязкотом крениться вперед. Деякі різкі удари дросельної заслінки також супроводжуються відношенням «поквапся і почекай», оскільки трансмісія полює за передачею, яку вона хоче, а потім не поспішаючи, піднімає її.

Решта враження від водіння GLA45 багато в чому залежать від режиму. В налаштуваннях Комфорт за замовчуванням автомобіль на подив холодний. Стандартна адаптивна підвіска в цьому режимі, як і раніше жорстка, як у спортивного автомобіля, але вона досить плавна на хороших дорогах, і я можу уявити собі, що тривалі поїздки будуть більш ніж керованими. Переведіть перемикач в положення «Спорт», і GLA45 готовий до вечірки; Крен кузова зникають під ногами, вага рульового управління збільшується до майже комічних розмірів, і трансмісія, нарешті, знає, на якій передачі вона хоче бути завчасно. Це занадто агресивно для будь-якої дороги, яка не була заасфальтована вчора, особливо в сніжному Мічигані, де цикли відлиги залишають невеликі вибоїни всередині ще не виправлених в минулому році великих вибоїн.

EPA оцінює Mercedes-AMG GLA45 2021 року витрати пального 11.8л на 100 км по місту, 8.7л по шосе і 10.2л разом узятих. Для машини потужністю майже 400 к.с. це зовсім непогано, і в реальному водінні я можу на подив знизитись до 7.8л на шосе.

У той час як GLA-Class першого покоління відчувався швидше як технологічне покарання, з GLA45 2021 року все навпаки. MBUX, новітня і найкраща інформаційно-розважальна система автовиробника, входить в стандартну комплектацію і оснащена 10,3-дюймовим сенсорним екраном з роздільними надлишковими фізичними елементами управління на рульовому колесі і центральної консолі. Це чудова система з макетом меню, який не займе багато часу, щоб освоїти. Навіть незабаром після холодного запуску і всіма звичайними вбудованими функціями, такими як точка доступу Wi-Fi 4G LTE, Apple CarPlay і Android Auto. Розпізнавання голосу на природній мові «Привіт, Мерседес» теж відмінно працює. Зарядка здійснюється через чотири порти USB: USB-C у тримачах , USB-A в центральному підлокітнику і пара портів USB-C на задній панелі. Переконайтеся, що ваші шнури оновлені, тому що порт USB-A на передній панелі не підтримує віддзеркалення смартфона. Вбудована навігація - це варіант за 1295 доларів, і, хоча він включає в себе акуратний покроковий дисплей з доповненою реальністю, він може не коштувати подряпин, якщо ви фанат смартфонів.

У той час як технології безпеки можуть не бути в центрі вашої уваги в автомобілі з високими характеристиками, Mercedes-Benz подбає про те, щоб вони були там - за умови, якщо ви хочете за них сплатити. Стандартні системи допомоги водієві обмежуються контролем сліпих зон, попередженням про лобове зіткнення і автоматичне екстрене гальмування. Заощаджуйте 1090 доларів, щоб додати камеру об'ємного огляду і датчики паркування, або витратите 1700 доларів на полноскоростний адаптивний круїз-контроль, допомога в утриманні смуги руху, активний моніторинг сліпих зон і адаптація швидкості на основі маршруту.

Незважаючи на всю свіжість, зібраний Mercedes-Benz, AMG GLA45 2021 роки не такий вже й дорогий. Це коштуватиме 55 550 доларів, і більшість доступних опцій міститься в недорогих пакетах оновлень. Мій тестер набирає все це, включаючи посилену шкіру, металеву фарбу, великі 20-дюймові легкосплавні диски, панорамний люк і навігаційний пакет, залишаючи завод з наклейкою на вікні "за 62 150 доларів". Не так вже й погано.

У Mercedes-AMG GLA45 2021 року справді не так багато справжніх конкурентів. Його мініатюрний розмір ставить його на клас нижче інших більш потужних розкішних автомобілів, таких як BMW X3 M40i і Audi SQ5, і немає аналогів BMW X1 / X2 або Audi Q3 - BMW X2 M35i міг би бути ближче, я думаю, але це ближче до бадьорого GLA35.