Lexus LF-Z

Японський Premium бренд спрямований запустити 20 нових або оновлених моделей, з яких 10 буде гібридним або повністю електричним, до 2025 року.

Концепція LF-Z дає підказки до того, що очікувати від електричних автомобілів нового покоління. На відміну від першого виробництва Lexus EV, UX 300E, LF-Z сидить на вершині нової виділеної платформи EV.

У той час як форми решітки, використовувані поточними автомобілями Lexus, LF-Z вказує на різько різну конструкцію для майбутніх електричних моделей Lexus. Деякі з його деталей будуть сильно ускладнювати виробництва, наприклад, такі як унікальні конструкції колісних арок і помітні плавники на даху.

Проте, Lexus натякає на те, що стрункі задні ліхтарі і новий логотип бренду стануть відмінною рисою його майбутнього EV, які будуть характеризуватися «простою і чарівною формою, в сильних пропорціях і відмінному зовнішньому вигляді».

Елементи управління головним дисплеєм, доповненої реальності і рульовим управлінням прагне мінімізувати відволікання драйверів, в той час як низько встановлені дисплеї, та панорамний дах створюють «відчуття відкритості».

Технологія штучного інтелекту в LF-Z дозволяє автомобілю надати навігаційну допомогу, вивчення переваг і характеристик водія. Різні функції можуть працювати за допомогою додатка на телефоні.

LF-Z заряджається від заднього вбудованого двигуна і оснащений новою трехпріводною системою Direct4, яка може відправляти заряджатись передній, задній або обидві осі, як потрібно. Спринт від 0 до 100 може зайняти заявлені 3 секунди, а максимальна швидкість становить 200 км на годину.

Рульове управління, унікально, використовує систему, яка усуває механічний зв'язок між рульовим колесом і привідними колесами. Lexus каже, що це покращує точність і зменшує вібрацію. Ніяка серійна-виробнича машина ще не використала цю технологію.

Батарея 90 кВтг встановлена ​​в довжину під підлогою автомобіля. Вона може заряджати до 150 кВт і пропонує сертифікований WLTP-діапазон в 600 км.