Зараз пріоритетами для Lexus, як і для більшості автовиробників, є кросовери з безшумними акумуляторними електродвигунами і штучним інтелектом. Щоб позначити, як далеко піде Lexus, цілком доречно, що в новому концепті Lexus LF-Z використовується буква на протилежному кінці алфавіту.

LF-Z Electrified не є прямим показником майбутнього електромобіля Lexus. Це може бути саме так, а може й ні, коли серійний Lexus EV з'явиться десь протягом наступних чотирьох років. До 2025 року Lexus представить більше 10 нових гібридних автомобілів і електромобілів з акумуляторною батареєю. По крайній мірі, кожна модель буде пропонувати електричну допомогу в тій чи іншій мірі, на відміну від шести гібридів, які Lexus пропонує сьогодні. Компанія наполягає на тому, що буде пропонувати «потрібні продукти в потрібному місці в потрібний час».

Як дала зрозуміти Toyota, прихильність Lexus електромобілів не так велика, як зобов'язання, які зробили такі компанії, як GM, VW і Jaguar. Замість цього в довгостроковій перспективі він буде продавати електромобілі разом з бензиновими і гібридними автомобілями, оскільки до 2050 року він переходить на «вуглецеву нейтральність» для всього виробництва і переробки.

Отже, LF-Z буде харчуватися від батареї. Ми не знаємо нічого, крім цього, оскільки Lexus не надає докладних відомостей про вихідну потужність, ємность акумулятора або запас ходу. Єдиний механічний елемент, яким Lexus поділився, це те, що LF-Z використовує Direct4, електричну повнопривідну установку, яка призначена для зміни розподілу крутного моменту між передньою і задньою осями набагато швидше, ніж в звичайних системах.

Футуристичний дизайн, якого ви очікуєте.

А поки зверніть увагу на дизайн LF-Z, який представляє собою більш гарну і зручну для виробництва еволюцію першого концепту електромобіля компанії, LF-30, випущеного в 2019 році.

Кросовер в одній формі.

Ззаду LF-Z запозичує тонку горизонтальну світлову смугу, вперше побачену на кросовері UX і оновленому седані 2021 IS. Скляний дах з електрохромним тонуванням розділений навпіл синьою смугою. Самий дах як і раніше повторює тенденцію до затемнення, «плаваюча» тенденція що спостерігається на нинішніх RX і Nissan Murano - з тим же перевернутим вигином на задніх дверях - ми гадали, що до теперішнього часу вийшли з моди.

Як би там не було, в LF-Z використовуються і інші популярні прийоми, такі як висувні дверні ручки, дзеркальні камери бічного огляду, негабаритні колеса з глибокою тарілкою і підсвічені значки на всіх чотирьох кутах. Найбільше приваблюють чорні напівпрозорі панелі, що закривають або кінець решітки шпинделя, або те, що від неї залишилося. Форма пісочного годинника вперше зроблена з твердого пластика, за винятком деяких квадратних вирізів, які проходять за панелями. Вони приховують деякі датчики автоматичного водіння (маркування «LTM» означає «Lexus Teammate, система наступного покоління рівня 3, в якій люди і автомобілі спілкуються як друзі»). Маленький синій виступ і вертикальний виріз під логотипом L - це місце для камери і інших датчиків.

Усередині LF-Z не так вже й багато автономних концепцій, які ми не бачили за останні шість років: агресивні цільні ковшоподібні сидіння, які не виглядають так комфортно, заднє сидіння з глибокими зубцями, рульове колесо у вигляді кокетки. Акцентне освітлення на підлозі і значки включення / вимикання на педалях. Навіть розташування трьох екранів більше не здається таким вже екстремальним. Те, що ми бачимо тут - або, скоріше, не бачимо, тому що так багато кнопок було видалено - це попередній перегляд інформаційно-розважальної системи нового покоління компанії, в якій Lexus відчайдушно потребує до 2025 року.

Очікуйте, що елементи дизайну концепції LF-Z першими з'являться на більш приземних і популярних моделях Lexus, таких як наступний RX. Для максимального обсягу продажі оптимізовані для електромобільних платформ, подібна до цієї, може також породити кілька трансмісій, в тому числі мільйони газо-електричних гібридів, які Lexus і Toyota продавали понад два десятиліття і хочуть продовжувати продавати і надалі. Насправді, зараз хто знає, що станеться в наступне десятиліття.