На відміну від задньопривідного IS300, вартість якого починається з 40 025 доларів і для мотивації використовується 2,0-літровий двигун I-4 потужністю 241 к.с., повнопривідний IS300 коштує 42 025 доларів США. Замість цього, не дивлячись на ту ж назву, IS300 AWD використовує 3,5-літровий двигун V-6, який він розділяє з більш дорогим IS350 F Sport, який коштує 43 925 доларів з приводом на два колеса і 45 925 доларів з повним приводом.

Lexus IS350 Power

Однак є одне «але», так як 3,5-літровий V-6 IS300 AWD розвиває потужність всього 260 к.с. і 320 Нм обертального моменту, що на 51 кінську силу і 60 Нм менш в порівнянні з його товаришем IS350. Але шестициліндровий двигун моделі IS не відчуває розладу. Враховуйте, що IS300 AWD потрібно ті ж 5,7 секунди, щоб розігнатися від 0 до 97 км за годину, що і IS350 з заднім приводом на 100 фунтів легше в нашому тестуванні. Точно так IS300 AWD розганяється за 14,3 секунди на чверть милі, але на 0,1 секунди відстає від свого більш легкого і потужного аналога.

Lexus занижує максимальну потужність IS300 AWD? У нас не було можливості протестувати наш автомобіль IS300 AWD на динамометричному стенді, однак представник Lexus повідомив нам в електронному листі, що «V-6 в IS350 і IS300 AWD розрізняються по різним аспектам налаштування двигуна, щоб досягти максимально можливої ​​продуктивності для відповідної системи IS RWD або AWD».

Для аргументації припустимо, що наш тестовий автомобіль IS300 AWD був особливо зрілим прикладом, який також виграв від чудових умов тестування (в кінці кінців, ми тестували його майже через чотири місяці після того, як ми вивели IS350 F Sport на трасу). Якщо це припущення вірне, то все ще є розумний аргумент на користь того, щоб відмовитися від додаткових 1900 або 3900 доларів на задній або повнопривідний IS350, вірно?

Що ж, якщо ви знаходите комплект F Sport, який додається до IS350, особливо привабливим, тоді ви можете витратити зайву монету на більш дорогу модель, але якщо вам просто потрібна прямолінійна швидкість, тоді вам, ймовірно, краще заощадити гроші. Чому? Тому що кілька сотень доларів повинні витіснити IS350-подібну потужність двигуна V-6 IS300 AWD.

«Єдине, що робить Lexus, це фактично обмежує дросельну заслінку на IS300 AWD», - розповів нам по телефону Рафі Рабан, власник RR Racing. Компанія Рабана продає деталі з різними характеристиками для ряду різних марок і моделей, включаючи Lexus IS.

Фактично, RR Racing продає настройки з декількома блоками управління двигуном (ECU) для ряду моделей IS з 3,5-літровим V-6 2GR-FSE, двигуном, який Lexus зняв з моделі після 2017 модельного року. Модифікації вартістю менш 600 доларів (без урахування можливих витрат на установку) обіцяють домогтися від двигуна 2GR-FSE IS300 AWD по потужності і моменту, який конкурує з IS350.

Тим часом, в моторних відсіках модельного року 2018 і новітніх варіантів IS300 AWD і IS350 встановлений більш потужний 3,5-літровий V-6 2GR-FKS, двигун, для якого RR Racing ще не розробила комерційне налаштування ECU. Однак, Рабан впевнений, що його компанія може творити те ж диво, що і 2GR-FSE в старих моделях IS300 AWD, з двигуном 2GR-FKS, який приводить в дію нинішній IS300 AWD.

«Ми можемо це зробити, - сказав він, - у нас просто не було нікого з цим двигуном». За словами Рабана, RR Racing потрібно кілька днів з автомобілем, щоб «провести велике доопрацювання», необхідне для створення модифікованого блока управління.

«Іноді важко знайти місцевого власника, який може залишити машину у нас на такий термін», - додав Рабан. «Більшість цих машин - щоденні помічники для людей».

Рабан - не єдиний тюнер, який зіткнувся з цією проблемою. Денніс Кнатт, власник D3 Performance, поділився, що його нездатність отримати новий IS300 AWD заважає йому розробити і продати тюнер продуктивності для моделі в додаток до пристрою за 600 доларів, яке він в даний час продає на нові IS350 з 2GR-FKS. Як і Рабан, Кнатт не сумнівався в тому, що його компанія зможе збільшити рівень потужності IS350 з 2GR-FKS.

Як показують результати наших тестів, стандартний Lexus IS300 AWD 2021 роки вже є вигідною операцією в порівнянні з його аналогом IS350. Той факт, що витратити кілька сотень доларів на настройку блоку управління двигуном, має відкрити ще більше потужності від двигуна V-6 IS300 AWD, тільки ускладнює виправдання додаткових тисяч на Lexus IS350 2021 роки тільки під приводом його динамічної переваги.