Icon 4×4 в Chatsworth, Каліфорнія, був в авангарді розробки і створення гарних ,функціональних рестомодів Bronco, які зберігають чарівність м'язистих маленьких вантажівок і відшліфовують нерівності, які роблять оригінальні автомобілі менш ніж ідеальними для повсякденних водіїв. Якщо вам потрібні гострі кути, Icon допоможе і вам; просто виберіть його лінію Derelict .

Нещодавно ми зробили невелику поїздку по головному офісу однієї з останніх будівель компанії. Ми виїжджаємо на шосе, щоб побачити, як висока коротка вантажівка впорається з повсякденним життям, і протестувати нову версію Bronco першого покоління від Icon. Наш висновок? Цей модернізований Bronco більше схожий на сучасного Wrangler, ніж на мисливську установку або вантажівку 45-річної давності. З огляду на всі поліпшення, внесені Icon на цьому шляху і шестизначну ціну, цей зрілий, згуртований образ - саме те, що ви очікували.

Icon виготовить ваш Bronco в будь-якому кольорі і внутрішній обробці, які вам подобаються; хоча немає двох однакових, кожен буде використовувати загальний фундамент. Фірмове шасі Icon набагато жорсткіше, ніж рами Bronco першого покоління, які поставлялися з заводу. У той час як в рамі Ford використовувалися коробчаті рейки, у Icon була набагато більш потужна конструкція, з прямокутними трубками зі стінкою 0,180 дюйма і поліпшеною поперечиною. У шасі використовується чотирьохважільна задня частина для розміщення осі Dana 60, в той час як радіальні важелі керують Dana 44 спереду. Остання зміна - це перехід на осі Currie, обрані із-за їх відомої міцності і ретельно продуманих деталей. Обидва оснащені повітряними блокераторами ARB, щоб забезпечити максимальну тягу в будь-якому заданому сценарії.

Broncos їздить на колісній базі, яка коротше, ніж у Pinto, але навіть з невеликим підйомником і майже 33-дюймовими шинами підвищеної прохідності BFG модель Icon продемонструвала маневреність і уникала будь-якої зухвалої поведінки на шосе. Така стабільна поведінка - чималий подвиг, зокрема тому, що Ford ніколи не встановлював Coyote V-8 в транспортному засобі з гідропідсилювачем рульового управління. Рішення Icon поєднує в собі насос гідропідсилювача рульового управління і коробку передач, які досить швидкі для легкого руху на низькій швидкості, але досить повільні, щоб ви могли рухатися по шосе без постійної корекції. Як ми вже згадували, Icon Bronco багато в чому схожий на Wrangler з пружинами: вантажівка поводиться набагато краще, ніж ви могли очікувати, хоча це все ще цільнолита вісь 4×4. Навіть провівши лише кілька хвилин за кермом, ми відчували себе досить впевнено на шосе, щоб керувати однією рукою, коли нам потрібно було переключитися на знижену передачу.

Що стосується перемикання передач, у Icon є новий головний циліндр зчеплення, який спрощує роботу. Зчеплення не захоплює, а забезпечує передбачувано і поступово. П'ятиступінчастий Aisin-Warner AX-15 має гарний розкид передач, а крива крутного моменту V-8 досить широка, щоб він міг ліниво перемикатися на скромних оборотах двигуна без ув'язки. Шум від дороги мінімальний, навіть з урахуванням позашляхових шин, завдяки полімочевинному покриттю, нанесеному на нижню частину кузова. Цей Bronco був оснащений менш агресивним з двох варіантів вихлопу, але при відкритті дросельної заслінки все ще було чутно досить чудових нот вихлопу. Однак, якщо вам вдасться керувати авто з деякою ввічливістю, ваші сусіди дійсно не зможуть поскаржитися.

Bronco від Icon - це 426-сильний двигун Coyote V-8. Він заснований на другому поколінні 5,0-літрового Coyote, а не на останньому варіанті Mustang, тому в ньому тільки інжекторний двигун. Широкий V-8 втискується в моторний відсік завдяки трубчастим колекторам, і, з огляду на, те що у нього немає проблем з транспортуванням повнорозмірного F-150 і його корисного навантаження, ви можете собі уявити, що у нього більш ніж достатньо бурчання, щоб перемістити маленький 4×4

В цій останній збірці Bronco Icon використовує фантастичну комбінацію OEM і існуючих продуктів вторинного ринку, а також безліч власних рішень, щоб подолати розрив між класичним стилем і сучасною керованістю. Навіть коли новий Bronco почне продаватися, знайдеться багато тих, хто віддасть перевагу одному з цих першокласних рестомодів, навіть якщо вони заплатять більше. Найдешевший Icon Bronco - це родстер, стартова ціна якого становить 190 тисяч доларів; Хардтоп - від 207 тисяч доларів, а м'які топи - від 210 тисяч доларів. Якщо ви на ринку, встаньте в чергу. Ми бачили близько дюжини хрустких корпусів Bronco, що стоять на реставраційному підприємстві Icon, готових до розбирання і з використанням власної техніки нового листового металу.