Однак довгострокова Toyota Highlander Hybrid 2020 року на Roadshow не зробила цього - до сих пір. Так, великий трьохрядовий позашляховик пройшов довгий шлях від SoCal до NEO - це північний схід Огайо. Highlander Hybrid вперше випробував на собі більш холодне життя. Ласкаво просимо в морозильну зону.

Електронна система повного приводу здатна більш ніж долати снігові пагорби, і насправді у мене немає ніяких проблем з цим. Але можливість пройти крізь сніг - це тільки одна частина зимового рівняння.

Мої колеги з західного узбережжя хвалили Highlander як зручну машину на переважно гладких дорогах штату. Насправді, я думаю, що більшу частину часу це відмінний партнер на автостраді. Але тут, в Огайо, лід регулярно прогинає тротуар. (Брили асфальту пропадають, коли повз проносяться плуги.) Highlander Hybrid справляється з речами в основному добре, але, він передає в салон деякі не дуже приємні відчуття. Пару раз мені здавалося, що Highlander бачив зірки на більших нерівностях, грунтуючись на тому, що я відчував всередині. Великі 20-дюймові колеса, ймовірно, теж не допомагають.

Я провів багато часу з нашим давнім Hyundai Palisade - одним з головних конкурентів Highlander - і безумовно є деякі помітні відмінності. Hyundai більше схожий на високу машину і легко вбирає нерівності. У порівнянні з ним Highlander більше схожий на вантажівку, і він здається набагато більшим, ніж Palisade за кермом. З іншого боку, я вважаю за краще рульове управління Highlander, а не Hyundai - воно більш пряме і не таке бездушне.

Що мені було найбільш цікаво, так це те, як низькі температури вплинуть на паливну економічність нашого Highlander Hybrid - великі батареї і холодна погода погано поєднуються один з одним, друзі. З початкового середнього показника в 7.4л на 100км Highlander Hybrid швидко впав. Я навіть проїхав довгу петлю по автостраді зі стабільною швидкістю 70 миль на годину і не зміг подолати 7.8л. EPA каже, що наш гібрид Highlander з повним приводом повинен повертати 6.7л по місту та 6.2л по шосе, але навіть при трохи більш високих температурах і при русі виключно в економічному режимі краще, що я можу зробити, це все одно 7.4л .

Можливо, оцінки EPA кілька щедрі. Зрештою, мої редактори з Каліфорнії теж не бачили зоряної економії палива. Я прекрасно розумію, що вони мають на увазі, кажучи про жахливий шумі цього двигуна - він дійсно стогне. Однак, якщо не звертати уваги на ці шуми, 2,5-літровий I4 і безступінчата трансмісія працюють добре, а перемикання між потужністю акумулятора і потужністю двигуна дуже плавне. Крім того, звукова система JBL нашого платинового тестера дійсно працює, дозволяючи легко заглушити цей дрон з двигуном.

Час Highlander в Огайо закінчився. І тепер Highlander в Мічигані, де буде насолоджуватися навесні з нашою командою з Детройта. Звичайно, ви не можете виключити можливість випадання великої кількості снігу в цих місцях, навіть коли ми наближаємося до квітня.