Електромобілі становлять невеликий відсоток від загального обсягу продажів автомобілів, але ця частка продовжує зростати з кожним роком. Одним з перших позашляховиків преміум-класу став Audi e-tron, який тепер доступний в більш витонченому варіанті Sportback. Хоча кількість конкурентів за останні кілька років збільшилася, Audi e-tron Sportback 2020 року, як і раніше виділяється гідними характеристиками, стильними лініями, привабливою високотехнологічною кабіною і відмінною керованістю в повсякденному житті.

Тестовий автомобіль.

Audi надав нам e-tron Sportback Premium Plus, пофарбований в колір Manhattan Grey металік. Добре оснащений стандартними функціями, єдиним варіантом цього e-tron був комплект внутрішнього захисту і задні бічні подушки безпеки для грудної клітини за загальну рекомендовану виробником роздрібну ціну в розмірі 80 075 доларів. Конкурентами Audi e-tron Sportback 2020 року є Tesla Model X, Jaguar I-PACE, Ford Mustang Mach-E і Volkswagen ID.4.

Audi e-tron Sportback

Стилювання

На e-tron Sportback встановлена знайома решітка радіатора Audi Singleframe; Проте, вертикальні решітки і відсутність отворів для повітряного потоку відрізняє e-tron від неелектричних моделей лінійки Audi. Чотири горизонтальні світлодіодні смуги під фарами роблять e-tron ще більш виразним.

Audi e-tron Sportback з лінією даху, яка круто спускається до спойлеру задньої кромки, має лінії, схожі на A7. 20-дюймові колісні диски Turbine в стандартній комплектації додають до загального спортивного вигляду e-tron.

Керування

Audi e-tron Sportback 2020 року отримує мотивацію від двох потужних електродвигунів - по одному на кожну вісь - створюючи нове покоління електричного повного приводу quattro. Загальна потужність становить 355 кінських сил і 562 Нм обертального моменту; однак, коли водій обирає режим Boost, потужність збільшується до 414 кінських сил і 665 Нм обертального моменту - потужності достатньо, щоб розігнатися до 100 км в годину за 5,5 секунди (в режимі Boost)

Акумулятор

Харчування здійснюється від акумуляторної батареї на 95 кВтг, яка вбудована в захисну стільникову структуру, яка розташована низько в e-tron для кращого розподілу ваги і низького центру ваги - і те, і інше поліпшує керованість в цілому. Цей унікальний акумулятор, розроблений Audi, розрахований на використання 91 відсотка своєї загальної ємності з оптимальним терміном служби.

Діапазон та заряд

За даними Агентства з охорони навколишнього середовища США, Audi e-tron 2020 року має запас ходу 218 миль, а з високошвидкісним зарядним пристроєм потужністю 150 кВт він може додати близько 60 миль за 10 хвилин. Звичайно, запас ходу залежить від стилю кермування та інших факторів. Під час нашого тест-драйву e-tron показав запас ходу в 190 миль після повного заряду. З домашнім зарядним пристроєм 2 рівня для повного заряду e-tron потрібно близько 9 години, тому щоранку можна прокидатися з повністю зарядженим автомобілем.

Внутрішній простір

Завдяки безлічю цифрових дисплеїв і практично відсутності фізичних кнопок інтер'єр Audi e-tron Sportback 2020 року відчувається комфортно високотехнологічним. Головний екран дисплея добре інтегрується з панеллю приладів і має великі, прості у використанні значки, що забезпечують тактильний відгук; вибір відчувається натисканням кнопки. Функції клімат-контролю та інші пункти меню можна знайти на додатковому дисплеї під панеллю приладів. Завдяки тому, що практично все керується за допомогою голосу або електронного дисплея, e-tron здається неймовірно високотехнологічним, хоча ми були раді бачити регулятор гучності аудіосистеми на центральній консолі.

Унікальний перемикач

Назвіть це оверінженірінгом, але - здається, що кожна автомобільна компанія повинна винаходити колесо - в даному випадку селектор передач. Audi e-tron 2020 оснащений унікальним селектором, який переміщається вперед або назад за допомогою кнопки для паркування, і, на щастя, він дуже інтуїтивно зрозумілий.

Вантажний простір

Просторий задній вантажний майданчик забезпечує додаткову корисність для повсякденного використання e-tron. Власники можуть легко розмістити кілька одиниць багажу, а задні сидіння легко складаються для більших предметів. Тверда обкладинка не дозволяє цікавим перехожим побачити вміст, що зберігається в задній частині.

На дорозі

Більшість електромобілів швидко сходять з конвеєра завдяки крутним моментом електродвигунів. Проте, ми трохи розчаровані тим, що Audi e-Tron Sportback 2020 роки не дає такого ж задоволення від прискорення. E-tron більш витончений зі своєю потужністю; він може не прискорюватися швидко, хоча як тільки він починає рухатися, плавна і тиха їзда приховує той факт, що швидкість не збільшується швидко.

Режими приводу

Як і інші Audi, на яких ми їздили, e-tron дозволяє пілотам обирати режим руху відповідно до їх потреб. Нашим улюбленим режимом повинен бути Dynamic - цей режим не тільки збільшує потужність до максимальної потужності й крутного моменту, але і знижує підвіску для поліпшення динаміки руху. І хоча e-tron може не так швидко зійти з траси, як очікувалося, його відмінне зчеплення з дорогою і точне рульове управління роблять автомобіль приємним на звивистих сільських дорогах.

Рейтинг: 8.5

У міру того, як на ринок виходить все більше електромобілів, новизна електромобілів стає все менш привабливою для продажу. На щастя, з Audi e-tron 2020 року трансмісія електромобіля - це ще не все. На додаток до плавної, ефективної і потужної роботі e-tron пропонує стильний зовнішній вигляд і інтер'єр, комфортний і високотехнологічний. Audi e-tron Sportback 2020 року з великим запасом ходу, відмінною керованістю і швидким зарядом є відмінним аргументом на користь використання цього преміального електромобіля в якості повсякденного.